niedziela, 30 września 2018

Domowa gorzka czekolada z bakaliami (wegańska)


W końcu udało mi się znaleźć idealny przepis na domową czekoladę.
Wystarczą tylko 3 składniki + ulubione bakalie i chwilka w lodówce.
Czekolada nawet po wyjęciu i spędzeniu kilku godzin w cieple się nie
rozpływa tak jak we wcześniej testowane przepisach. Niebo w gębie :)
Polecam dla najmłodszych i dla tych większych fanów czekolady. Na smutne
jesienno-zimowe dni bardzo wskazana :)

 Składniki na jedną tabliczkę:
  • 100g masła kakaowego
  • 2-4 łyżki gorzkiego kakao
  • 3-4 łyżki syropu klonowego

Na parze rozpuścić masło kakaowe (garnek z gorącą wodą a nad nim
miska z masłem kakaowym). Następnie dodać przesiane kakao (ja dodałam
dwie łyżki ale jak lubicie bardzo gorzką można dodać więcej) i syrop klonowy.
Całość dokładnie wymieszać. Przelać do foremki na czekoladę i dodać pokrojone
bakalie ( u mnie orzechy włoskie i suszona żurawina). Wstawić do lodówki minimum
na 1 godzinę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz