piątek, 10 sierpnia 2018

Pancakes orkiszowe z gruszką


Pancakes czyli po naszemu placuszki lub naleśniki ale w tym wypadku 
placuszki pasuje dużo bardziej. Na przepis natknęłam się kiedyś
na blogu Moje Wypieki i robiłam je już kilka razy. Bardzo przypadły do
gustu naszej rodzinie. Teraz mamy własne gruszki więc nie mogło się
obyć bez takiego właśnie śniadania. W przepisie zamieniłam cukier na 
ksylitol i odjęłam trochę sody. To jedyne zmiany jakie wprowadziłam.

Składniki
  • 1,5 szklanki mąki orkiszowej razowej
  • 1 szklanka maślanki
  • 1 łyżeczka sody
  • 2 jajka
  • 1 łyżka ksylitolu
  • 1 łyżeczka ekstraktu z wanilii
  • 2 gruszki 

Wszystkie składniki wymieszać w misce. Na końcu dodać obrane i starte
na grubych oczkach gruszki. Smażyć na rozgrzanym oleju z dwóch stron
na złoty kolor. Podawać z syropem klonowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz