sobota, 15 kwietnia 2017

Sałatka jarzynowa (z wegańskim majonezem) i życzenia


Czy wyobrażacie sobie Święta bez sałatki jarzynowej? Ja nie. Muszę jednak przyznać,
że jadłam ją w bardzo niewielkich ilościach. Nie ma co ukrywać jest dość "ciężka" z 
klasycznym majonezem. W tym roku zrobiłam z wegańskim więc będę mogła zjeść
jej o wiele więcej :)

Wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga,
życzę rodzinnych Świąt i mokrego dyngusa :)

Składniki:
  • 3-4 średniej wielkości marchewki
  • 2 pietruszki
  • kawałeczek selera
  • 4 jajka ugotowane na twardo
  • 2-3 średniej wielkości ogórki kiszone
  • 1 jabłko
  • 2 mniejsze lub 1 większy ziemniak
  • puszka zielonego groszku
  • 1 cebula
  • 2-3 łyżki wegańskiego majonezu
  • sól, pieprz

Marchewkę, pietruszkę, selera i ziemniaki ugotować (ja gotuję na parze).
Pokroić w kostkę (ręcznie lub za pomocą robota kuchennego). Dodać pokrojone
jajka, jabłko, ogórki koszone i odsączony groszek. Na końcu dodać majonez.
Doprawić do smaku solą i pieprzem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz