środa, 7 lutego 2018

Batoniki miodowo-orzechowe


Macie czasem tak, że "chodzi" za wami coś słodkiego. Staram się zbyt często
nie sięgać po słodycze nawet te domowe. Tym razem nie wytrzymałam i zrobiłam
tak na szybko batoniki bez pieczenia. Wystarczą tylko trzy składniki i gotowe.
Tym razem moja chęć na coś słodkiego zaspokojona. Z przerażeniem myślę
o jutrzejszym dniu. Tłusty Czwartek przed nami :)

Składniki:
  • 2,5 szklanki płatków owsianych
  • 3/4 szklanki masła orzechowego
  • 1/2 szklanki płynnego miodu (u mnie spadziowy)

Miód i masło orzechowe podgrzać lekko na małym gazie. Dodać płatki owsiane.
Całość dokładnie wymieszać. Masę wyłożyć do blaszki (moja o wielkości17x30 cm).
Dokładnie ugnieść np. dnem szklanki. Ostawić na kilka godzin (najlepiej na całą
noc) do lodówki. Pokroić na batoniki. Przechowywać w lodówce.

Zdjęcie zrobione telefonem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz